Reklamacje/Zwrot

Właściciel sklepu www.loriennails.com.pl KIRS Krzysztof Smajek nie jest producentem towarów. Klient może zgłaszać swoje roszczenia w ramach gwarancji  za pośrednictwem sprzedającego.

 

Reklamacje, wynikające z naruszenia praw klienta gwarantowanych prawnie należy kierować na adres: sklep@loriennails.com.pl bądź poprzez formularz reklamacyjny.

KIRS Krzysztof Smajek zobowiązuje się do rozpatrzenia każdej reklamacji w terminie do 14 dni, a gdyby to nie było możliwe, do poinformowania w tym okresie klienta, kiedy reklamacja zostanie rozpatrzona.

 

Reklamowany towar należy odesłać na adres:

 

KIRS Krzysztof Smajek

ul. Kozia 3/1

43-300 Bielsko-Biała

bądź dostarczyć do najbliższego punktu sprzedaży Lorien Nails.

 

Informujemy, że nie przyjmujemy paczek za pobraniem.

 

Paczkę należy dobrze zabezpieczyć, tak by towar nie uległ zniszczeniu podczas transportu. Do paczki należy dołączyć dokument z informacjami:

- numer zamówienia,

- imię, nazwisko oraz nr telefonu kontaktowego,

- dane do przelewu pieniędzy na konto lub model oraz kolor towaru na wymianę.

Jeżeli klient nie posiada nr zamówienia konieczny jest dowód zakupu , np.: paragon, faktura lub potwierdzenie przelewu.

 

Jeżeli towar jest niezgodny z umową, kupujący może żądać doprowadzenia go do stanu zgodnego z umową przez nieodpłatną naprawę lub wymianę na nowy wolny od wad. W tym celu Kupujący zobowiązany jest przed upływem dwóch miesięcy od stwierdzenia niezgodności towaru z umową do zawiadomienia o tym sprzedawcy. Do zachowania terminu wystarczy wysłanie zawiadomienia przed jego upływem. Sprzedawca odpowiada za niezgodność towaru konsumpcyjnego z umową jedynie w przypadku jej stwierdzenia przed upływem sześciu miesięcy od wydania tego towaru Kupującemu; termin ten biegnie na nowo w przypadku wymiany towaru. Jeżeli naprawa albo wymiana są niemożliwe, wymagają nadmiernych kosztów albo naraziłaby Kupującego na znaczne niedogodności, ma on prawo domagać się stosownego obniżenia ceny albo odstąpić od umowy. Kupujący nie może od umowy odstąpić, gdy niezgodność towaru z umową jest nieistotna. 

 

Każdy kupujący ma prawo odstąpić od umowy zakupu towaru w ciągu 14 dni od daty jego otrzymania. Wystarczy napisać oświadczenie i odesłać towar w stanie niezmienionym (BEZ ŚLADÓW UŻYTKOWANIA) z dowodem zakupu (faktura lub paragon).

Istnieje możliwość wymiany towaru, np. na inny kolor. Jeżeli wymieniany produkt ma inną cenę niż pierwszy zakup w zależności od wyboru różnica musi zostać wpłacona przez kupującego lub zostanie oddana klientowi. Jeżeli do wymiany dojdzie NIE z winy Sklepu, kupujący pokrywa koszty przesyłek. 

Towar prosimy starannie zapakować, aby chronić go przed uszkodzeniem w trakcie transportu (najlepiej w ten sam sposób jak zostało to zrobione przez nas).

Koszty odesłania towaru ponosi Kupujący.

 

Zwracany towar należy przesłać na adres:

KIRS Krzysztof Smajek

ul. Kozia 3/1 

43-300 Bielsko-Biała 

Zwrot pieniędzy nastąpi w terminie do 14 dni od daty przyjęcia towaru. Należność zostanie przekazana Klientowi przelewem na wskazane konto bankowe.

 

Sklep nie przyjmuje przesyłek zwrotnych za pobraniem.

Formularz Reklamacji Towarów
  •  

Wyrażam zgodę na otrzymywanie newslettera

Oprogramowanie sklepu internetowego Sellingo.pl